Intocht Sinterklaas

Hercules Rijtseweg 1, Diessen, Noord Brabant, Nederland

Tijdens de intocht zal de Slagwerkgroep spelen in de Hercules te Diessen. Kom jij ook? Tijdsinschatting: 1400 tot 1700 uur. (let op, kan veranderen)

Kerst op basisschool Diessen

Basisschool Diessen Molenstraat 8, Diessen

Ook dit jaar is de slagwerkgroep aanwezig op de kerstviering in de basisschool in Diessen! Tijd: nog niet bekend

Nieuwjaarsconcert 2025

Hercules Rijtseweg 1, Diessen, Noord Brabant, Nederland

Tijdens HET nieuwjaarsconcert van Diessen zullen de groepen van de Slagwerkgroep Diessen een prachtig concert neerzetten. Dat kan je niet missen! Kom luisteren, kijken, ervaren! Entree is gratis Tijd: Nog niet bekend

Carnavalsoptocht 2025

Een slagwerkgroep in de carnavalsoptocht van Diessen? Dat zit wel snor! Wie zien je daar!

ONSK 2025

Dames en heren...Slagwerkgroep Diessen gaat nationaal tijdens het Open Nederlands Slagwerkkampioenschap! Met 'The Broken Fort' gaat de slagwerkgroep een topprestatie neerzetten. Mocht u willen komen kijken, stuur dan gerust een mail via het contactformulier op de website!

Afsluitingsconcert 2025

En hier is dan het laatste concert vóór de zomervakantie van 2025! Er is nog niet veel bekend, maar we nodigen u uit om deze datum alvast in uw agenda te reserveren. Tot dan!