Uitslag spaaractie Plus

Eindelijk is het zover. De uitslag van de actie ‘Spaar voor je club’ wordt bekend gemaakt. Waar gaat het ook al over?

Supermarktketen Plus: als meest verantwoorde supermarkt staan we klaar voor onze buurt. Daarom konden klanten sparen voor clubs en verenigingen in hun buurt. Met deze spaaractie hebben we duizenden clubs en verenigingen een (financieel) steuntje in de rug gegeven. Van 5 september tot en met 13 november ontving elke klant bij elke 10 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten een sponsorpunt. Dit is een voucher met een unieke code. Deze unieke code kon de klant tot en met 20 november 2021 activeren op de actiesite en vervolgens bepaalde je zelf aan welke club of vereniging je de sponsorpunt(en) schonk.

Het is natuurlijk spannend wat de uitkomst betekent voor onze vereniging. Zo ook voor andere verenigingen en stichtingen die mee doen. Zo rond 10.30 uur had zich een grote groep verzameld in de supermarkt. Luc en Monique riepen de betrokkenen om beurten naar voren om een kaart in ontvangst te nemen met daarop het bedrag. Voor onze vereniging betekende dit een donatie van € 210,-. Een mooi bedrag, dank zij klanten van de supermarkt die ons een warm hart toedragen. En ja, er was er één die het hoogste bedrag had. Dat was Benjamin. En wetende waar dat voor staat, dan kun je daar enkel vrede mee hebben. Het is Benjamin van harte gegund.

Namens supermarkt Plus spreekt Luc nog een dankwoord uit voor alle deelnemers, dat op zijn beurt werd beantwoord door een warm applaus. Als slot werd er buiten voor de supermarkt nog een groepsfoto gemaakt. Voor herhaling vatbaar.