Lid worden?

Als vereniging staan we altijd open voor nieuwe leden ongeacht vaardigheid, leeftijd etc. Ook wij als muziekvereniging zijn erg blij met nieuwe gemotiveerde muzikanten die ons zouden willen versterken. Twijfel jij of jij wellicht deze gemotiveerde muzikant bent of wilt worden? Dan hebben we voor jou hieronder enkele praktische zaken staan die je zouden kunnen helpen deze keuze te maken.

Repetities

De slagwerkgroep repeteert op maandagavond van 20.00 tot 22.00 in de Hercules in Diessen

De beginnersslagwerkgroep is voor iedereen die graag slagwerk wil spelen, maar dit wellicht nog niet volledig beheerst. Ook deze groep repeteert op maandagavond, maar van 19.00 tot 19.45 in de Hercules in Diessen.

Doelstelling

Muziek verbindt en vermaakt. Dit is dan ook iets wat wij als vereniging in ons hart meedragen. We genieten van het verenigingsgevoel wat we krijgen van het samen repeteren voor concerten en kunnen des te meer genieten van het presenteren van onze gerepeteerde muziekstukken. Wij willen onze vereniging zo actief mogelijk houden zodat wij nog meerdere generaties kunnen verblijden met onze muziek en zijn dus veel bezig met ons imago binnen Diessen en daarbuiten. Door uitwisselingsconcerten met andere muziekverenigingen geven we vorm aan de verbindende factor die muziek biedt en laten wij ook onze kunsten horen aan ander publiek dan het Diessense publiek.

Soort muziek

Als vereniging streven we naar een langdurig bestaan en dit kunnen we enkel bereiken door zowel de huidige als komende generaties te kunnen vermaken met muziek. Wij kiezen dus muziekstukken die uit verschillende genres en verschillende tijden komen om iedereen muziekstukken te bieden die hem/haar aanspreken. Het niveau wisselt per muziekstuk maar met genoeg inzet en oefening moet het lukken.

Interesse?

Heeft u bovenstaande informatie doorgelezen en denkt u bij zichzelf dat u ons kan versterken? Of heeft u nog enkele vragen alvorens u lid wil worden? Schroom dan niet en neem contact met ons op door een mail te sturen naar harmoniediessen@gmail.com.